Åby IBK - En förening för alla
ÅBY IBK Klippan
Anno 1989 - En förening för alla!

Medlemsavgiften ska vara inbetald till BG 5364-3904 senast den 31/10 2023.

Ange lag, namn och personnummer. OBS! Det är viktigt att vi får hela personnumret till licensen.

Medlemsavgifter 2023/2024

Nivå              Medlemsavgift        Spelarlicens           Laganmälan         Träningsavgift         Totalt

Knattar                 100kr                           70kr                         80kr                          0kr                  250kr

Motion                 100kr                            0kr                          0kr                          400kr                500kr

Fr.o.m säsongen 2016/2017 har svenska innebandyförbundet infört licens för alla som är aktiva medlemmar.

Licensen innebär att spelarna är försäkrade och tecknas oavsett ålder eller vilken nivå man spelar på.
Försäkringen täcker, förutom träning och match, även transport till och från sammankomsterna.

I övrigt får du som spelare
  • Ledareledd träning
  • Nyttja våra lokaler